






Je to mazda 3 vo výbave sport. Motor 2,0, výkon 110kw. Je to plná výbava. Chýba jej len tempomat a navygácia. Rok výroby 2005. Mesiac upresním.
V roku 2011 bola dovezená z Nemecka. Vtedy mala najazdené niečo cez 130000km. Teraz má 202000km. Na Slovensku mala len jedného majiteľa. Má servisnú históriu a vyzerá naozaj zachovalo. Samozrejme nájdu sa aj chybičky, ale to je tak vždy. Ku všetkému sa dostaneme.
Auto bolo dosť drahé. Ale myslím, že z celkového hľadiska sa oplatilo. Týchto verzií sport je minimum. Takže nieje moc z čoho vyberať. Mazda 3 je sama o sebe drahé auto (držia si cenu). Nehovoriac o verzií sport. V Nemecku idú lepšie kúsky za 4000€ - 4500€ a nikto vám nezaručí, že to čo ste si vykukali, bude naozaj top kus bez jedinej vady. Keď si k tejto sume prirátate dovoz, prihlásenie a výpalnícku Ficodaň, zistíte že ste možno na našej sume. Resp. možno ešte vyššie. Plus tie peripetie okolo.
Prečo ma auto oslovilo. V prvom rade sa mi páčil predajca. V pohode jednanie, seriózny prístup, všetko čo povedal sedelo. Natlačil nás do auta, že sa treba previezť atď. Proste bolo vidieť, že vie čo predáva a ničoho sa nebojí. Odpovede na otázky ohľadne servisu sypal z rukáva. Bolo vidieť, že auto bolo starané a dostávalo všetko čo mu patrí. Nebol to človek čo to vydojí a predá. Ďalej test drive. Podvozok tuhý ako kameň, žiadne pazvuky. Brzdy krásny záber, motor lineárny chod. Keď sme to išli pozrieť, spriadal som plány na čom budem zrážať cenu. Nakoniec som fakt nemal čo autu vyčítať. Nemal som sa čoho chytiť. Ešte aj STK, EK je čerstvo spravená. Klíma je po servise, olej má rezervu 8000km. Vodná pumpa je menená, rozvody poháňa reťaz. Pre mňa veľké plus je výmena spojky pri 150000km. Vpredu je nové brzdové obloženie ATE, v zadu je nové obloženie TRW. Gumy sú čisto nové hankook-ky ventus S1 evo2 v rozmere 205/50 R17. Rok výroby gúm je 2015! Proste nové gumy. Zimné sú na nových elektrónoch 16-kach. Auto naozaj nemá žiadne ďalšie investície. Jedine drobnosti.
Vady auta. Klasika u mazdy. Toto je horšia strana. Zbytok auta sa zdá byť bez korózie.

Doškrabané a dopukané krycie plasty na svetlách.

Ďalej na streche auta sú asi 3 či 4 malé preliačiny. Pravdepodobne od krúpov. Ďalej nefunguje automatické nastavovanie výšky xenónových reflektorov. A to je asi všetko
