Takze auticko takto jazdilo jednu sezonu a tu druhu , ktoru uz bolo na zraze v rudne malo viac uprav takpar fotiek stej prvej:
Dorazil novy podvozok od vyrobcu Ta Technix, ktory je vyskovo nastavitelny a vyzera ako z hrackarstva
Pri montazi ponahala aj Ludka, lebo sa nevedela dockat
Vysledok bol super az taky, ze sme auto nemohli dat dole zo zdvihaku pretoze uz neisiel nizsie a pruziny stale nesedeli na svojom mieste. Po konecmom nastaveni sa to uz podarilo
Tu je dvovod preco som pouzil aj jne kolesa
Tato vyska sa dosiahla nastavenim podvozka do max moznej vysky, cize dalsie nastavenie je mozne len smerom dole
Tak a tu je je auticko uz na terajsich kolach
Mazda 323 BG, r.v.1991,1,8 16V GT, 96kW, 195/50 R15
Mazda 323 BJ, r.v.2001, 2.0 DiTD, 74kW, 195/55 R15
Mazda MX-5, r.v. 1995, 1.6 16V, 66kW, 195/50 R15
