MAZDA 121

Všetky generácie

Re: MAZDA 121

Poslaťod Petino239 » 10 Júl 2016, 12:22

lucia323 ďakujem veľmi pekne, presvedčil som sa že tento klub je naozaj skvelý, takže sa neskutočne teším že som majiteľom Mazdy!! :)
7matus7 ďakujem za info, keď to bude aktuálne ozvem sa Vám :)
mazda 322 astina ďakujem veľmi pekne :)
Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1991, 1.3 16v, 40kW/55HP, 97nM, 820kg
Petino239
Začiatočník
 
Príspevky: 24
Registrovaný: 17 Sep 2015, 13:48
Bydlisko: Trstená

Re: MAZDA 121

Poslaťod Petino239 » 10 Júl 2016, 12:34

Takže po dlhšej dobe čo všetko som na malej porobil - Od začiatku Júla som odstranovaľ vzniknutú koróziu na podvozku, a ošetroval gumoasvaltom. Vnútri som musel trošku pritvrdiť, nakoľko pod kobercom bolo vlhko a hrdza vyžrala 2 veľké diery, naštastie len plechy. Môj veľmi dobrý kamarát sa ponúkol že mi ho vyvarí a za sobotné doobedie bolo auto hotové - staré plechy sa vyrezali a nahradili ich nové z nerezového plechu, presne vytvarované. na to sa naniesla základná farba a vrstva asfaltu. Snáď bude už na dlho pokoj. Viac robím ako fotím a preto mám fotiek, bohužiaľ, veľmi málo :( Po jednej ceste som pod koberec povyrezával novú izoláciu, nakoľko stará sa rozpadla :D Potom prišli na rad nové kotúče zn. Brembo, samozrejme vetrané.






Na tejto foto vidno novú kratšiu páku a manžetku




Pri práci mi pomáhal takýto Murko, ktorý vtedy prišiel, a už u mňa zostal :) Dostal meno Hrdzko
Naposledy upravil Petino239 dňa 10 Júl 2016, 13:17, celkovo upravené 2
Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1991, 1.3 16v, 40kW/55HP, 97nM, 820kg
Petino239
Začiatočník
 
Príspevky: 24
Registrovaný: 17 Sep 2015, 13:48
Bydlisko: Trstená

Re: MAZDA 121

Poslaťod Petino239 » 10 Júl 2016, 12:46

A potom detaily ktoré potešia- zatmavené bočné a zadné smerovky, výfuk je od začiatku po koniec obalený omotávkou na výfuky termo-tec ktorá mierne eliminovala dunenie v interiéri a taktiež prikrášlila výsledný zvuk z koncáku, skrátená radiaca páka- použil som tuningovú páku z Hondy Integra - neskutočne sa skrátili kvalty. ide podstatne tuhšie a presnejšie a vzdialenosť medzi tretím a štvrtým prevodom je necelých 6 cm. taktiež aj samotná páka je dosť kratšia, takže už sa necítim ako v autobuse :D Po jednej ceste som vymenil aj starú gumenú manžetu za peknú textilnú s imitáciou karbonu na povrchu, prešívanú červenou niťou. Nedalo mi a musel som objednať aj koženú hlavicu radiacej páky, ktorá mi zatial neprišla :(


Zatmavené zadné smerovky


Takto vyzerá nová páka, je na Hondu Integra ale aj na M121 sedí perfektne :D ... vzdialenosť od guľky po ložisko je oproti starej o cca 4cm dlhšia


Túto hlavicu páky som objednal, no zatiaľ neprišla
Naposledy upravil Petino239 dňa 10 Júl 2016, 13:05, celkovo upravené 1
Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1991, 1.3 16v, 40kW/55HP, 97nM, 820kg
Petino239
Začiatočník
 
Príspevky: 24
Registrovaný: 17 Sep 2015, 13:48
Bydlisko: Trstená

Re: MAZDA 121

Poslaťod Petino239 » 10 Júl 2016, 13:00

A taktiež ma štvalo že v aute nemám žiadny zaujímavý ukazateľ, tak som si vyrobil palubný počítač :D Ten na ľavo je voltmeter, v strede hodinky a vnútorná teplota a na pravo vonkajšia teplota :) A zároveň malá Mazda prekonala hranicu 150 000 tis. km :) .. a taktiež som oslavoval výročie s ňou- 2.7.2015 som dostal vodičák a odvtedy som natočil +- 10 000km :)


Na foto je síce nová manžetka ale ešte stará páka z autobusu :D

Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1991, 1.3 16v, 40kW/55HP, 97nM, 820kg
Petino239
Začiatočník
 
Príspevky: 24
Registrovaný: 17 Sep 2015, 13:48
Bydlisko: Trstená

Re: MAZDA 121

Poslaťod Petino239 » 10 Júl 2016, 13:02

A jedna po kúpeli :)

Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1991, 1.3 16v, 40kW/55HP, 97nM, 820kg
Petino239
Začiatočník
 
Príspevky: 24
Registrovaný: 17 Sep 2015, 13:48
Bydlisko: Trstená

Re: MAZDA 121

Poslaťod Petino239 » 10 Júl 2016, 13:11

Neznášam keď mi niekto povie, aké mám krpaté auto :D Mne zas až tak malé nepríde :D

Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1991, 1.3 16v, 40kW/55HP, 97nM, 820kg
Petino239
Začiatočník
 
Príspevky: 24
Registrovaný: 17 Sep 2015, 13:48
Bydlisko: Trstená

Re: MAZDA 121

Poslaťod Petino239 » 10 Júl 2016, 13:14

Stretnutie s tatkom na benzíke :) V našej rodine platí nepísané pravidlo-do rodiny smú len Japonce :D predtým to bol Mitsubishi Galant 1993, 2.0 V6, 24 valve, a teraz Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D

Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1991, 1.3 16v, 40kW/55HP, 97nM, 820kg
Petino239
Začiatočník
 
Príspevky: 24
Registrovaný: 17 Sep 2015, 13:48
Bydlisko: Trstená

Re: MAZDA 121

Poslaťod Trax » 10 Júl 2016, 16:46

Kokso tak hnusna hrdza. Pekne zakerne tam vyzierala diery. Ale som rad ze ste to dali doporiadku a mazdicka dalej jazdí a robi radost.
Mazda 626 coupe, 2,2i, r.v. 1989, 85kw, 180NM, 195/60 R15
Obrázok
Obrázok užívateľa
Trax
Administrátor stránky
 
Príspevky: 8522
Registrovaný: 26 Jan 2009, 21:32
Bydlisko: Prievidza

Re: MAZDA 121

Poslaťod Petino239 » 10 Júl 2016, 18:22

Ďakujem! Veru, bola tam tak zákerne- zvonku nebolo vidno nič- pekné zdravé a naraz pod kobercom toto. Naštastie to bol ten vnútorný plech takže keď sa vyrezal, hrdza už nebola chvalabohu nikde, tak sa len dovaril nazad nový :)
Mazda 121 DB (Autozam Revue) 1991, 1.3 16v, 40kW/55HP, 97nM, 820kg
Petino239
Začiatočník
 
Príspevky: 24
Registrovaný: 17 Sep 2015, 13:48
Bydlisko: Trstená

Re: MAZDA 121

Poslaťod mazda 322 astina » 20 Júl 2016, 22:08

I ta hrdza patri k tomu nic sa neda robit aspon je co robit a nerobit hluposti pekne si to fintis velmi sa mi paci tato mazdicka zlate auticko len tak dalej kazde auto je jedinecne a toto patri medzi ne :shock:
mazda 322 astina
Člen
 
Príspevky: 871
Registrovaný: 28 Mar 2010, 17:32

PredchádzajúciĎalší

Späť na Mazda 121, 626

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť