Väčší výkon motora nečakane jednoducho

Pokec o motoroch, úpravách, výkone a všetkom čo s tým súvisí

Väčší výkon motora nečakane jednoducho

Poslaťod Trax » 20 Aug 2016, 11:51

Mate s kamaratom rovnake auta s rovnakym motorom aj obutim. Ty mas nahodenu hrusku, revuci tlmic vyfuku a tvoj kamos ta aj tak presprintuje s uplnou seriovkou. Ako to?

Tu je jedno video z relacie fifth gear, kde mate zaznamenanu vymenu jednotlivych zakladnych dielov na aute a vplyvu na vykon. Vsetko je tam dolozene meranim na brzde.

https://youtu.be/efIJHf7h5kI/

Pointa. Nato aby auto slapalo spravne a co najlepsie, je nutne dopriat mu zakladny servis. Zanesene vypalene sviecky uz nespaluju idealne. Stare zapalovacie kable maju straty a neprenasaju "iskru" v plnej sile. Zaneseny palivovy system a filter nedodava palivo idealne atd. Udrziavat motor a palivovy system cisty, pomozu pravidelne vymeny oleja a filtra alebo tankovanie aditivovanych paliv. Auto sa vam odvdaci.
Spravny a pravidelny servis auta môže mat lepsi efekt, ako nepremyslena instalacia tuningovych dielov. Zdravy motor slape najlepsie!
Mazda 626 coupe, 2,2i, r.v. 1989, 85kw, 180NM, 195/60 R15
Obrázok
Obrázok užívateľa
Trax
Administrátor stránky
 
Príspevky: 8583
Registrovaný: 26 Jan 2009, 21:32
Bydlisko: Prievidza

Re: Väčší výkon motora nečakane jednoducho

Poslaťod lucia323 » 21 Aug 2016, 06:01

Tadá :twisted: koľko pravdy :shock:
Mazda 323F BG, 1.8 16 V., r.v. 91,
Mazda 323F BG, 1.8 GT, r.v. 93
lucia323
Skúsený člen
 
Príspevky: 1385
Registrovaný: 19 Dec 2012, 20:10
Bydlisko: Martin

Re: Väčší výkon motora nečakane jednoducho

Poslaťod mazda 322 astina » 21 Aug 2016, 13:21

A konecne ze to tu niekto konecne dal co celu dobu tvrdim aj ja hruska a take tie lacne upravy pre niektorych ovlivnuju marketingove tahy biznis reklamy a myslia si ze auto pojde este lepsie I ked to vzdy nieje pravidlo.Ako som spominal a je aj uvedene spravne pravidelne vymeny olejov filtrov tankovanie kvalitnych paliv vedie motor k dobremu dostacujucemu vykonu .Samozrejme zalezi vela od obsahu cim vyssi obsah kilovaty A NM metre tym je vykon auta vyssi .Vela za lezi aj zabehu motoru co potom ovplivnuje vykon a jeho tah .No I male zasahy mozu cosi pomoct motoru aby lepsie slapal hlavne vzduch !!!Cim je vacsie teplo vonku tym je motor lenivejsi a nema tah ked jazdite vo vecernych hodinach tak mnohy citite ze auto je pruznejsie a lepsie taha Preco ???Lebo vzduch je vlhsi a studenejsi tym padom je lepsia spracovatelnost zmesi a tym padom je motor zivsi jasne ze ked mate dobre sviecky tie tiez cosi malo pomozu dobremu spalovaniu .sanie sportove preco nie staci ak vyberete krabicu ktora ma v sebe vela zatacok uhlou a tym dochadza k narazom na steny a vzduch sa dostava omnoho pomalsie do komory spalovania Rada napojenie do boxu ruru co najmenej zahybov dalej box moze ostat staci sportova vlozka od Kn alebo inych vyrobcov ale urcite na tom nesetrit su aj napodobeniny podstatne nizsou cenou .potrubie moze byt nerez aby vzduch obtekal a nezadrhaval o steny gumovych hadic .No necakajte ziadne extremni rozdiel je to malo zivsie .co tlaci vykon hore je vaha vozidla .cize ak vyuzivate vozidlo len vy a vzadu nikoho nevozite vyber sedaciek zadnych zadne pasy rezerva su asi take bezne veci nejdem sa bavit o kompletnom vykuchani vozidla tieto upravy uz patria do vyssiej kategorie uprav sportovych a pretekarskych vozov .Co ale nevyhovuje beznym pravidlam cestnej premavky zvlast na SK !!!Dalej gumy cim je sirsi vzor pneu tym je vacsi valivy odpor co vedie stratam samozrejme slabsie obsahy ale I tato varianta moze pomoct a viest k lepsim vysledkom .predzapal je tiez potreba a ak clovek chce sviznejsie auto nastavit spravne zapalovanie radim si robit znacenie a testy a skusat u kazdeho voza to moze byt individualne a trpezlivost je prvorada samozrejme cas si treba stopovat a merat kazdu jazdu po prestelovani zapisovat a nasledne vykompezovat ten naj a nastavenie by malo byt ok .samozrejme k dalsim takym upravam lestenim skrtiacej klapky sacieho potrubia hlav znizenie hlav tym zvysujeme kompresny tlak ale pozor je treba podla toho upravit aj spodnu cast motora .kvalitny olej co je asi najvacsiou starostlivostou a menit ho aj castejsie a necakat na vymenny interval ak motoru davame viac zabrat len mu tym udrzime jeho zivotnost .Tak zhruba som tu udal niaky popis co k malym upravam motora treba robit :shock:
mazda 322 astina
Člen
 
Príspevky: 867
Registrovaný: 28 Mar 2010, 17:32


Späť na Performance

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron