Stránka 5 z 6

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 25 Jún 2014, 07:06
od sifo
Lanká sú v poriadku. Aj keď ich zvesím (nie sú vyťahované z boudenu pružinou), tak sa pri uvoľnení páky vysunú.
Problém je v brzde. Tie páčky, ktoré ťahajú lanká sú zaseknuté. Pár krát som to rozkývaval WD-čkom, na pár dní to pomohlo, ale potom sa to zas zaseklo v zabrzdenej polohe a brzil som, kým sa čosi neuvoľnilo niekde.
Pošli mi súkromnú správu s tel.č. Možno už tento víkend budem mať cestu, možno by som sa zastavil a minimálne by sme pokecali.

PS: Tá AE86 je legenda, škoda že už nemáš, rád by som si ju obzrel.

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 25 Jún 2014, 22:11
od Lombi
Takze ti neidu tie tiahla na strmeni presne toto som mal aj ja a podarilo sa mi to rozchodit az po celkovom rozobrati strmena
Mas pravdu ze AE86 je legenda a hlavne dobra drifterska kara paradne tuhy podvozok zadny nahon motor ako pila a celkova mala vaha vozidla na svoju dobu nadcasovy dizajn ze este dnes by si sa nemusel hanbit rad nanu bohuzial len uz spominam na SK a v ČR pomerne malo zname auticko

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 02 Júl 2014, 06:13
od sifo
Presne tak tie tiahla sa zasekavaju. Hladal som na nete rady a zistil som ze to je "normalne" pri tomto type brzd. Je to ich vada, takze sa to asi prejavi na kazdom BG GT po istej dobe.
Pokusim sa prist do Rudna a poradis mi co si s tym spravil.

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 02 Apr 2015, 08:44
od sifo
Čaute, tak po dlhej dobe som opäť zavítal na fórum. Ja viem, mal by som sa polepšiť... :)

Pred časom som mal problém s centrálom, vymenil som jedno relé a beží to bez problémov.

Nedávno som začal mať problémy so štartovaním, bolo to zas relé, ktoré pripája k napájaniu palivovú sústavu. Takže som točil s motorm bez benzínu a nie a nie naštartovať. :) Relé som ani nemusel vymeniť, len som ho rozobral a prepájkoval studený kontakt na dióde, ktorá je vo vnútri.

Teraz mám problém so štartovaním zas, nehádže iskru pre zmenu. Problém som vystopoval až k ECU, ktorá nedáva signál na generovanie VN. Striedavo mi to začínalo fungovať a prestávalo, podozrieval som zlý kontakt na konektore, alebo zlý kábel. Toto som však časom vylúčil. Pomocou osciloskopu som zistil, že signál pre generovanie VN má frekvenciu úmernú s otáčkami motora. Tento signál ide dokonca priamo do budíkov, kde je obvod na prevod frekvencia/napätie a podľa toho ukazuje otáčkomer.
Čiže podľa mojich zistení ECU nejako meria otáčky motora a podľa toho generuje frekvenciu pre otáčkomer a VN cievku. Teraz som v štádiu zisťovania ako ECU meria otáčky motora. A mám podozrenie, že je problém s týmto meraním, nečíta žiadne otáčky a teda negeneruje signál pre iskru.

Držte palce. :)

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 02 Apr 2015, 09:06
od lucia323
Rozumela som iba tomu "caute". :lol: drzim palce :shock:

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 02 Apr 2015, 14:06
od 7matus7
snimač otáčok motora bude zlý, mal som podobný problem ešte na ibize, tam sa to nachadzalo v rozdelovači neviem ako to je u mázd

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 02 Apr 2015, 17:27
od Trax
Alebo snímač na kluke. Podla mna moze snimat aj otacky. Aj polohu kluky.

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 06 Apr 2015, 23:12
od sifo
Teda už som to pomaly vzdával, ale Lucia mi drží palce a Matúš a Trax mi dávajú rady... Je možné aby som to neopravil? Som presvedčený, že nie. :D
Vyzerá to na ten rozdeľovač. Je tam konektor so 4 vodičmi, jeden ide na zem, druhý pripája zem vstrekovaniu a zvyšné dva idú do ECU.
Podľa dokumentácie sú to ne-signal a g-signal. Z toho moc múdry nie som, ale strýko Google hovorí (link), že ne-signal udáva rýchlosť motora a g-signal udáva "dead center and which rotor should fire"=presnú polohu kedy sa má hodiť iskra?
Čiže spolu tie signály dávajú akýsi uhlový senzor.
Takže došlo na to čoho som sa bál... :( musím rozobrať rozdeľovač. Mám z toho nočné mory, že si pohnem s časovaním. Ale vraj ak nepohnem motorom môžem rozdeľovač kľudne úplne vybrať. Keďže mi ručná takmer nebrzdí, moj strach je vačší. Ale pevne verím, že 8 strategicky umiestnených tehiel všetko poistí. :D

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 06 Apr 2015, 23:17
od Trax
Haha. Pekne si to napisal. Akurat neviem aky je problem s tym rozdelovacom. Urob si risku, aby si vedel ako bol nastaveny predzapal. A zbytok je hadam v pohode. Na ktory valec bol prave natoceny vies hned. To si len poznacis. A zbytok nemas co riesit. Ja som rozdelovac vyberal milion krat a nikdy som sa nad tym ani nezamyslal :-)

Re: Sifo

PoslaťNapísal: 12 Apr 2015, 20:50
od jano
Keď som si prečítal popis poruchy a ako si to začal riešiť, začal som mať svoju mazdu ešte radšej :D :D
Ešte ma k tomu napadlo kontroloval si cievku ? ale predpokladám že áno keď si sa dostal k ECU a odtiaľ k rozdelovaču, u mázd sníma polohu motora len ten snímač v rozdelovači teda aspoň u mojej 1,6 to tak je.
Tak veľa šťastia s opravou nech ešte dlho jazdí ;)