
Pre lepšiu názornosť som sem hodil aj zopár fotiek.
Všetky šúpatka a mechanizmus klapiek funguje, tak isto i ventilátor kúrenia.

Prevádzková teplota motora je v norme, avšak kúrenie trochu viac kúri:
a. - len ak vozidlo stojí
b. - je zapnutý vnútorný okruh.
Pokiaľ sa však dá vozidlo do pohybu a samozrejme kvôli zahmlievaniu okien prepnete na vonkajší prívod vzduchu, Ide teplota rapídne dole a za chvíľu do interiéru prúdi studený vzduch, nezávisle na tom, že teplota chladiacej kvapaliny je nemenná.
Ďalší postreh je, že i keď kúri, tak najteplejší vzduch ide z vývodu pri vodičových dverách a postupne z každého smerom k dverám spolujazdca ide viac a viac chladnejší.
Minulú zimu som s matrixom, ktorého kúrenie v jeho mazde tak "hicuje", že tam i v tej najtuhšej zime môžete šoférovať v tričku, rozobrali predný panel a po všetkých možných a nemožných úskaliach sme sa prepracovali k radiátoru.

Samozrejme, že tam na ňom bola kopa ihličia a lístia a tak som to vysal.

Ale ani potom nedošlo k rapídnemu zvýšeniu výkonu kúrenia.
Proste už som z toho mimo. V aute je zima ako v chladničke. Nepomohlo ani to, že som prepláchol radiátor. Samozrejme, že nejaký kal z neho vyletel, ale na výkone sa to neodzrkadlilo. Poraďte teda, ak niekto viete, kde by mohol byť pes zakopaný, prečo to nefunguje. Frajerka je už nachladnutá a kolegovia čo ich vozím do práce sa tiskajú vo vetrovkách a frflú.