Krokovy motorček-regulator volnobežných otačok-čistenie

Urobili ste niečo nové na svojom aute? Inšpirujte ostatných.

Krokovy motorček-regulator volnobežných otačok-čistenie

Poslaťod Ferdo :-) » 30 Sep 2013, 19:01

Nazdar,no neviem či tu už niekto daval navod ako vycistis krokovy motorček,lebo aspon ja som to nenasiel,tak chcem prispieť niecim aj ja a sa podelit o niejake info,snad pomozu :-)
1.Ak by nahodu niekto nevedel,co si nemyslim,tak na klapke su 4 sruby ,ktore treba povolit,dve sruby a dve matice, ide tam kluč 12,z toho foto asi netreba :-)Uvolnite vsetke tri hadicke,plynove lanko,potom dole dve snimace tym by mala byt klapka vonku,ak ju mate vonku a je spinava,jasne,ze sa uz vycisti aj ona :-)Ale pokial ide auto dobre,tak zbytocne by som ju tym nedrazdil.
2.Uvolnime dve sruby na krokovom moterceku vid foto ,ide tam osem hram s dierkou v strede T25


3.Ked ho rozoberete si pamatajte ako bol posklady,nafotil som,ako ma byt pre istotu.Ked povolite sruby,tak je dobre to pridrzat,je tam spruzina,nieje velmi silna,ale aby to zbytocne nerozhodilo vsetko pri uvolneni srub .Pod krokovym,je tesniaca sruba,take kolecko to je vidno,aj tu som pekne ocistil.Tak niejak to vyzera,ja som to mal riadne zasrate.


4.Teraz som vam dal sipky vsade kde som to mal ja zanesene a co som vsetko cistil,ja som musel proste vsetko ,taze aj je vidno na foto,ze este aj pruzinka je cierna :-)Tam kde je ten obluk nato pozor,ked to budete skladat musi nato sadnut a drzat a hlavne ked budete davat to uz na klapku,lebo mne sa to zosmiklo a robilo mi na aute sado maso pri nastartovani,tak som to musel potom este raz rozobret a poskladat,aspon som vedel kde bola chyba.



5.Este jedna foto,kde som to rozobraly z toho klobucika,aby ste lepsie videli,kde musite dat pozor pri skladany uz na klapku


6.Po poskladany celeho krokoveho motorceka spat hla novy je na svete :-)A po skuske auto ani necukne a pradie ide ozaj krasne



Potreboval som k tomu kluc č 12 z goly,na krokovy motorcek osem hran na dve sruby T25,cistic brzd,ak uz mate klapku dole robota niejak cca 15 minut,ja so este urobil to ked som mal dole klapku,tak som zaroven vycistil aj eger ventil,lebo k nemu je dost zly nachadza sa hned vedla klapky,je na dvoch srubach,myslim,ze tiez 12 kluc pasuje,dam aj foto kde som to cistil ja,lebo ja som povolil hore tri sruby kde sa nasadzuje cidlo,ale tam nic nebolo,tak na foto su sipky,kde som to mal zasrate a fest a kde sa to da jedine vycistit.Jasne,ze pri nom som ocistil aj tesnenie z oboch stran,aby dobre dosadlo.


Som to riadne z cisticom ocistil,nastriekal som do oboch dierok,nechal posobot chvilu oplachol,este raz vystriekal a je tam taky klobucik v strede je ho vidno,ked chytite za membranu a ju potiahnete a ono sa to otvori a uvidi,ten klobucik,ten som trosku z lahka srubovakom ocistil,kde som dotiahol,potom som si ste raz napustal cisticom obidve otvory a nechael este posobit a vyplachol,potom som to urobil este raz,ale som napustal cistis,len do tej vyssej dierky a pozeral,ci mi neslzy,alebo nepreteka nieco,ci to dobre tesni,pekne to drzalo,tak som to nahodil naspat na auto :-)
Zatial aspon tolko snad pomoze :-)
Mazda 323 F Ba 1996 65 kw
Ferdo :-)
Začiatočník
 
Príspevky: 56
Registrovaný: 23 Okt 2011, 12:45

Re: Krokovy motorček-regulator volnobežných otačok-čistenie

Poslaťod Ferdo :-) » 30 Sep 2013, 19:07

A jasne som restartoval riadiacu nakoniec :)
Mazda 323 F Ba 1996 65 kw
Ferdo :-)
Začiatočník
 
Príspevky: 56
Registrovaný: 23 Okt 2011, 12:45

Re: Krokovy motorček-regulator volnobežných otačok-čistenie

Poslaťod Ferdo :-) » 01 Okt 2013, 14:30

A este jedna dolezita vec,krokovy motorcek sa nastavuje tak,ze ho najprv odpojite od klapky,nastavite klapku tak ako ma byt a az nakoniec nasadite krokovy motorcek,nezlaknite sa,na 4-8 sekund to skace,ale potom sa sam pekne ustaly a keby nahodou,este trosku skakali otacky,tak treba nastavit aj predzapal,ja som to tak urobil,ale len asi 2 mm som ho posunul,iny zvuk a krasne ide :)
A dik chlapci ;)
Mazda 323 F Ba 1996 65 kw
Ferdo :-)
Začiatočník
 
Príspevky: 56
Registrovaný: 23 Okt 2011, 12:45

Re: Krokovy motorček-regulator volnobežných otačok-čistenie

Poslaťod Zdenky » 22 Aug 2017, 10:45

Vcera som tiez cistil motorcek. Rozobral som ho, vycistil ale ked som ho nahodil tak sa mi nedali nastavit otacky. Tak som ho este raz dal dole, nahodil som, nezapojil som konektor do neho a najprv nastavil otacky a az potom ho zapojil. Funguje :shock:
323F BA 1.5 01/1996
Zdenky
Člen
 
Príspevky: 978
Registrovaný: 16 Jan 2011, 23:37
Bydlisko: Bratislava


Späť na Návody, manuály a tuning

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť