Ahojte,
mam mazdu 323F BA 1.5 96 cca 150,000km. Platne STK
Popis stavu a udrzby
Je v dobrom stave az na dole spomenute chyby, zachovaly interier, az na roztrhnuty potah z boku. To tipujem ze musia mat vsetky co nemali potahy.
Motor - jemne zerie olej. Je to zrejme sposobene tesneniami na hlave ventilov, no zrejme na uvedenie do 100% stavu by bol uz nutny aj vybrus, co s ohladom na spotrebu menej ako liter na 100km nieje take hrozne, ja by som to neriesil. Nieje dovod aby sa to s casom zhorsovalo. Rozvody vymenene na 130 tis. Inak je to prekvapujuco zive auto, spolahlive.
Brzdy - nepresli oficialne cez STK, napriek tomu ze su relativne nove. Mozno len typek na merani neboli rozjazdene. Dookola som riesil zadne brzdy, kde som vymenil komplet vratane bubnov, no skoncili sme aj tak s tym ze rucna brzda ostava zakusnuta ked sa pouzije. Vpredu tiez vymenene. Pocitovo je to neporovnatelne s novym autom, no s ohladom na vek auta je to podla mna dostatocne
Naprava - super stav. Vymenene komplet tlmice, ticky stabilizatora asi na 130 tis km. Bez hrdze
Karoseria - kedze mi hrdza prezrala spodnu cast dveri ako podla mna kazdemu, dal som to vyvarit, pricom sa prestriekali dvere a cele auto sa prelestilo, takze lak vyzera dobre
Chladic - tecie. Zrejme niekde pri vodnej pumpe, co robi momentalne auto nepojazdnym.
Kufor - kupoval som nove piesty cez internet no borci mi poslali 2 rozdielne asi pred 2 rokmi. Kedze to fungovalo nechal som to tak, no teraz uz zacinaju vzdorovat znova.
Moja otazka
1. Za kolko by som ho dokazal predat teraz ako je?
2. Za kolko by som ho dokazal predat keby som dal opravit chladenie?
Co treba na aute opravit
Aby bolo opat pojazdne treba opravit chladenie - vyteka chladiaca kvapalina, ale nemyslim si ze je to sposobene radiatorom.
Pre 100% pocit by mozno by bolo dobre spravit nieco aj s brzdami, neviem posudit na kolko je mozne ich vylepsit.